RAZGLASAJ! – Građanska predizborna kampanja za Opšte izbore u Bosni i Hercegovini 2010. godine
Aplikant: UG „Zašto ne“, Sarajevo
Partner: Omladinski pokret REVOLT, Tuzla; UNSA GETO, Banja Luka; Forum mladih BN, Bijeljina; Forum mladih Stolac
Period implementacije: 15. januar 2010. – 14. novembar 2010. (10 mjeseci)
UG ‘Zasto ne’, u koaliciji sa četiri partnerske organizacije će provesti sveobuhvatnu GOTV kampanju tokom izborne 2010 godine pokrivajući geografski urbane centre u BiH, a s ciljem osnaživanja spremnosti mladih da izadju na izbore i glasaju za promjene.
Opšti cilj projekta je stvoriti odgovarajuće, efikasno, informisano i održivo okruženje, u kontekstu civilnog društva, medija, političkih partija, građana/ki, a naročito mladih, u kojem bi se odvijali predstojeći izbori 2010, kao i podstaći građane/ke da se uključe u predizborne aktivnosti i izborni proces.
Specifični ciljevi (sa pripadajućim očekivanim promjenama):
- Sprovesti sveobuhvatnu analizu političkih stranaka koje će biti kandidati na opštim izborima 2010. godine i njihovog djelovanja i programa metodima intervjua, upitnika i ispitivanja javnog mnijenja.
- Informisati preko 200.000 građana/ki BiH o političkom tržištu na izborima 2010, sa akcentom na sve nivoe vlasti i sve kandidirane političare/ke koji će biti birani na opštim izborima 2010. godine, te pružiti najkompletniju informaciju o svim releventnim pitanjima vezanim za izbore.
- Prioritetizirati teme koje su bitne za život građana/ki koristeći ispitivanje javnog mnijenja i Građansku platformu i pozicionirati ove teme kao najdominatnije teme u okviru predizbornog diskursa, odnosno kao teme o kojima građani trebaju voditi računa prilikom evaluiranja političkih partija informirajući preko 100.000 ljudi o njihovom značaju i postavljajući ih kao prioritetne teme u medijima
- Podići svijest većine građana/ki u 15 gradova BiH o funkcioniranju vlasti u proteklom periodu, sa akcentom na determiniranje objektivne odgovornosti za uspjehe, odnosno neuspjehe vlasti u proteklom mandatu i u odnosu na probleme koji su u najvećoj mjeri uticali na život građana/ki.
- Podići izlaznost građana/ki na izborima 2010. godine kroz podizanje svijesti javnosti o značaju izbora, te podići svijest većine građana/ki u ciljanim sredinama o neophodnosti glasanja kao načina nagrađivanja, odnosno kažnjavanja vladajućih partija za prethodni ciklus vlasti, te potaći uključivanje građana/ki u izborni proces opšte i kreiranje promjena kao osnovnog faktora za društveni napredak.