Hayd u park
Aplikant: Fondacija za kreativni razvoj, Sarajevo
Period implementacije: 1. maj - 31.oktobar 2010.
Ovim projektom se, kroz medijsku komunikaciju, namjeravaju ohrabriti građani da snažnije učestvuju u izbornom procesu. Na drugoj strani, ova medijska komunikacija treba naglasiti aktivnu formu društvenog i političkog angažovanja i kriticizma koji će biti usmjeren na kažnjavanje političkih opcija koje su neuspješno i nekorisno vodile društveni, ekonomski i politički razvoj B&H u protekle četiri godine.
FKR TV produkcijski tim će snimiti i montirati TV materijale usmjerene na Izbore u B&H 2010. kao što je 15 intervjua civilnih lidera i 24 zagovaračka TV priloga sa sadržajima vezanim za izborni proces kao dio serijala Hayd u park kojim će se prezentovati istraživanja, akcije, te stavovi, mišljenja i preporuke civilnih lidera u B&H da motiviraju javnost za odabir političkih predstavnika osjetljivih na potrebe građana u demokratizacij B&H.