Grantovi - Tekući projekti
Isprintaj stranicuPošalji na mail
Delicious Digg Facebook Google bookmarks LinkedIn Stumbleupon Twitter

Izbori (se) 2010

Aplikant: Udruženje Radio Kameleon -Otvorena mreža za zaštitu ljudskih prava i demokratiju, Tuzla

Period implementacije: 1. juni - 31.oktobar 2010.

Opći cilj projekta je za 3% povećati broj glasača na općim izborima 2010. godine (u odnosu na 2006. godinu), dok su specifični ciljevi:

  • Povećati učešće mladih, a posebice prvoglasača među njima, na općim izborima 2010. godine za 5% u odnosu na prethodne izbore;
  • Smanjiti postotak izborne apstinencije kod žena i omladine koja živi u ruralnim sredinama.
Kameleon će anketirati 2000 mladih, kreirati kampanju baziranu na dobijenim nalazima istraživanja, te glavne poruke kampanje komunicirati sa mladima putem: a) radio programa emisije Udri muski (raspolozivih 1/2 sata programa x 5 dana sedmicno x 4 mjeseca) na radio Kameleonu, b) 6 uličnih događaja sa stand-up glumcima i muzikom, c) 100 billboard-a i 50 citylight-ova.

Tri mjeseca kampanje poruke na ovim medijima će biti vezane za trenutno stanje državi, a sve u cilju da se pomjeri fokus sa predizborne političke retorike vezane za nacionalizam i međuentitetske razmirice na pitanja od interesa za mlade ljude.

 

naslov
naslov