Grantovi - Tekući projekti
Izbori (se) 2010
Aplikant: Udruženje Radio Kameleon -Otvorena mreža za zaštitu ljudskih prava i demokratiju, Tuzla
Period implementacije: 1. juni - 31.oktobar 2010.
Opći cilj projekta je za 3% povećati broj glasača na općim izborima 2010. godine (u odnosu na 2006. godinu), dok su specifični ciljevi:
- Povećati učešće mladih, a posebice prvoglasača među njima, na općim izborima 2010. godine za 5% u odnosu na prethodne izbore;
- Smanjiti postotak izborne apstinencije kod žena i omladine koja živi u ruralnim sredinama.
Kameleon će
anketirati 2000 mladih, kreirati kampanju baziranu na dobijenim nalazima
istraživanja, te glavne poruke kampanje komunicirati sa mladima putem: a) radio
programa emisije Udri muski (raspolozivih 1/2 sata programa x 5 dana sedmicno x
4 mjeseca) na radio Kameleonu, b) 6 uličnih događaja sa stand-up glumcima i
muzikom, c) 100 billboard-a i 50 citylight-ova.
Tri mjeseca kampanje poruke na ovim medijima će biti vezane za trenutno stanje državi, a sve u cilju da se pomjeri fokus sa predizborne političke retorike vezane za nacionalizam i međuentitetske razmirice na pitanja od interesa za mlade ljude.
Tri mjeseca kampanje poruke na ovim medijima će biti vezane za trenutno stanje državi, a sve u cilju da se pomjeri fokus sa predizborne političke retorike vezane za nacionalizam i međuentitetske razmirice na pitanja od interesa za mlade ljude.